Namazın Dili Olsaydı Ne Söylerdi

Admin

Administrator
Yönetici
Admin
Namazın Dili Olsaydı Ne Söylerdi​

Ey insan, hiç düşündünüz'mü ben size neden farz kılındım?
Çünkü sizlerin yükleri size çok ağır geliyordu ve ben o yükleri alıyorum.
Gel kıl yükünü bırak, ne sıkıntın varsa dökülsün, gönlün huzur ve ferahlık bulsun.
Allahı dinle Nefsini değil.
 
Kabirde ilk sorulacak soru namazdır. Buda namazın ne kadar önemli ve faziletli olduğunu göstermezsin.
 
Geri
Üst